piątek, 23 grudnia 2016

kropla

Dzięki temu że nieszczelne okna posiada jeden budynek słabo izolowany i mocno wentylowany grzybków tam nie ma .
choć ma miejsca tragiczne typu taras nad salonem goła płyta żelbetowa .
Sucho jest tak że kwiatki ciężko rosną.
A dla tego że dużo "pojemnego" powietrza wpada które podgrzane zbiera wilgoć a że ciepłe to ucieka precz A cały problem polega na tym,że jest pkt.rosy.Kondensacja.Człowiek buduje i popełnia błędy.Suma tych błędów jest proporcjonalna do U ściany.Ty żyjesz w świecie fantazji. Laboratoryjnych warunkach. Podstawienie danych do programu to nie jest rzeczywistość. Po drodze są dziesiątki zmiennych, których nie uwzględniają twoje programy.  Ciężko się tłumaczy komuś kto nie ma podstaw.
Opór dyfuzyjny to raz dwa temperatura trzy różnica ciśnień pary wodnej i kierunek przepływu z tym związany Nie rozumiemy się.Nie jestem zwolennikiem oddychającej ściany.Natomiast wybudowałem dom ,który zużywa za 5Pln naCO i CWU/dobę.Wiejską fizykę budowli możesz sobie w ....wsadzić..Problem jest w tym ,że nie wybudowałeś nic.A ja mam tą przewagę,że tak.Mam doświadczenie,obserwacje.A ty chciejstwo .Na tym forum nasłuchałem się,że GWC to bzdura.A mi empirycznie wychodzi ,że wprost przeciwnie.Tak sobie myślę,że podstaw do wypowiadania się to za dużo nie masz,pomijając frazesy typu nie warto,nie da rady,nie uda się.Może ja i wiejski jestem.Może i na drzewie dziadek mieszkał.Ale zużywam 5PLN/dobę na CO iCWU.
i na koniec opory cieplne poszczególnych warstw.
Wiesz dużo się w życiu nasłuchałem wiejskiej fizyki budowli i profesorów ją głoszących.
Powiem Ci że jak by nie te wzory liczenie a czasem ślepy traf i brak poznania to byśmy siedzieli na drzewie i
nie mielibyśmy o czym teraz pisać.
Staram się być grzeczny i nie pokazywać jak bardzo mnie wywody wiejskiej fizyki budowli wkurzają
myląc pojęcia i mieszając jest w ludowe opowieści o
oddychających ściana jako zjawisku działającemu cuda.
Tak teoria?
Czy ja podaję coś ściśle co do mikrona lub co do setnych wata?
jak ci wychodzi już przy 50% skraplanie escape room to wiedz że lepiej nie będzie tylko gorzej
a na włosy nie mierzę
stwierdzam tyle występuje kondensacja czy nie i co może być przyczyną
i jak układać warstwy aby tego nie było.
taką twoją dywagacją oddajesz pole do popisu pseudo producentom co wymyślają właśnie teorie zgodnie z wiejską fizyką budowli.
i to jest teoria szkodliwa.
jakieś ściany oddychające
a następnie nie ma z czego już brać i robi się sucho jak pieprz.
Dla tego ogrzewanie zimnego mroźnego powietrza to najlepszy sposób osuszania...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz